without ALLAH i'm nothing
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
tamat sudah sekolah
10 December 2012 @ 8:02 PM | 2 Comment [s]


assalamualaikum readers :) selesai sudah SPM . sengsara nak habiskan 9 subjek . tapi dalam hati rasa tak mau habis cepat SPM sebab tak nak berpisah dengan kawan kawan kelas , dengan cikgu cikgu yg awesome, dengan makmal kimia yg menjadi tempat kami buat eksperimen setiap minggu , dengan meja kerusi kelas yg jadi tempat aku tidur dan tempat aku menyiapkan kan segala homework yang tak siap . dulu masa belajar memang merungut je keje nak habis sekolah cepat . sekarang ni hamek kauu . bagai nak gila rindu suasana nak belajar .

kami student 5 pintar . yess , kami memang sangat pintar sampai cikgu selalu kecewa dengan result exam kami semua . maklumlah kami semua ambil course sains teknikal . kira subjek maut dekat sekolah laa . dan kini , tiada lagi 5 pintar smk bandar tasik selatan sebab next year cikgu tukar 5 pintar jadi 5 sc teknikal .

hurm sesak dada bila pikir yang aku dah tak akan bersekolah lagi , in shaa Allah aku berdoa dapat masuk universiti . UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS impian aku  :)



tengok gambar tu . kami semua pegang board masing masing . board lukisan kejuruteraan , kirenya kami arkitek to be . AMIN :)  perempuan 5 pintar tak ramai , 10 orang jee sebab tu kami semua rapat . tak banyak sangat kerenah .

Semoga Allah permudahkan urusan aku dah sahabat sahabat aku . moga impian kami akan terlaksana dan tidak akan menyimpang jauh dari ajaran-Nya :) AMIN ~
















| Newer Post
Vas Happenin '


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my Wasiat box .
facebook twitter

Entry Profile



Wasiat
.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah